Monday, July 6, 2009

Letter to Nicholi Bangsgaard who has cycled more than 50,000Km on his Koga-Miyata World Traveller ^^.


Virkelig, virkelig dejligt at høre fra dig (reaktion Re: Koga 54sm), fra en cykel LEGEND eller Nomad som dig, ikke mindre! I næsten fik nerve op til at sætte i fratræden på min skolefrafald undervisning post i Korea, tage et fly til LA og hente 54cm Koga, men det må vente (send dem en check, vil de skibet til en anden stat besparelse på salg skat). Min kone bliver understreget ud med mine tale om en Arctic Bike eller rejse til Argrntina, vi iagttog Discovery og så at redde en kvinde, som faldt i en dyb gletscherspalte, det var skræmmende Også hun mener, jeg vil dø, når der er anført på Koga. ^ ^? Jeg har aldrig vide med sikkerhed, men jeg har haft 5 cross-country motorcykel sprints over hele USA at hjælpe mine drev, men jeg er træt af forurening bor i Kina og Korea nu for i alt 5 år, mine lunger har taget et bankende , kræft ville ikke være for langt fra virkeligheden for mig virkelig. Jeg vil Linköping Universitet starter denne august (online-læring), som er nabo til dit hjemland, og jeg brugte til at køre en gammel amerikansk 1975 Jeep CJ-5 fra Windsor, Ontario ... til Vancouver Island, BC til San Diego Californien med et DK klistermærke på min kofanger! Jeg dateret en Norweigan mange år siden (1998-1999), men jeg har aldrig været at Eurpoe. Vi stod op i morges og begyndte at se episoder af "A Long Way Round" med Ewan McGregor og Charlie Boorman, syntes alt for let eller frustrerende i mudret pletter på de enorme gas-guzzeling BMW GS's. Anyways, min kone er meget konservative når det kommer til at leve med en familie, hun ønsker babyer ikke cykler, og langsomt hun oplever, at eventyr er vigtigt for ... prøver jeg forhåbentlig denne Koga vil hjælpe os bevæge sig i den rigtige retning som en familie på cyklerne! velsignelser & GL indtil jeg taler til Dem næste takket så meget for Deres venlighed og udveksle WT begivenheder dag for dag, BIG INSPIRATION at ride! Jeg håber du tager denne erfaring (som Alastair Humphreys har), og starte en skole opsøgende program, offentlige taler, eller bog skriver om dit nye eventyr, det vil inspirere mange mennesker, der har endnu ikke mødt dig. Cheers & Ride på! Brian i Ansan, Sydkorea

No comments:

Post a Comment